MT BIZNES Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie Friedman Howard Steven, Swaminathan Akshay - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie  Howard Steven Friedman Zobacz większe

Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie

Friedman Howard Steven, Swaminathan Akshay

978-83-8231-469-4

Nowy

MT Biznes

67,41 zł

74,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Friedman Howard Steven, Swaminathan Akshay
Rok wydania 2025
Ilość stron 344
Szerokość (mm) 141
Wysokość (mm) 215
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-05-23
Wydawca MT Biznes

Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać?

Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe.

Dzięki tej książce:

zrozumiesz kluczowe pojęcia analityki danych i zaczniesz skutecznie komunikować się z zespołem specjalistów
nauczysz się zadawać właściwe pytania, które pomogą ci oddzielić wartościowe analizy od zbędnego szumu informacyjnego
poznasz każdy etap zarządzania projektem związanym z analizą danych, od zrozumienia podziału ról w zespole po dobór odpowiedniego oprogramowania
dowiesz się, jak ocenić jakość prezentowanych wyników, tak by podejmować trafne decyzje i unikać kosztownych błędów
odkryjesz praktyczne metody wykorzystywania danych w strategii biznesowej, zwiększając efektywność swojej organizacji.
Howard Steven Friedman i Akshay Swaminathan przekazują wiedzę w sposób prosty i przystępny. Zamiast skomplikowanego języka technicznego oferują jasne, praktyczne wskazówki, które można zastosować od razu.

Nie pozwól, by analityka danych była w twojej firmie czarną skrzynką. Zdobądź kompetencje, które pozwolą ci lepiej wykorzystywać dane, optymalizować procesy i osiągać lepsze wyniki.

Howard Steven Friedman - adiunkt na Uniwersytecie Columbia, analityk danych z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów analitycznych w sektorze prywatnym i publicznym. Jest autorem książek Ultimate Price i The Measure of a Nation.

Akshay Swaminathan – analityk danych pracujący nad wzmacnianiem systemów opieki zdrowotnej. Ma ponad czterdzieści recenzowanych publikacji, a jego prace publikowano w „New York Timesie” i „STAT”. Pracował w Flatiron Health, a obecnie kieruje zespołem analityki danych w Cerebral. Jest stypendystą na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Stanforda.

Produkty z tej samej kategorii