Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Miller Donald
978-83-8231-477-9
Nowy
20 Przedmiot egz.
53,91 zł
59,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-10%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Miller Donald |
Rok wydania | 2025 |
Ilość stron | 224 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 12 |
Wymiary | 140 x 210 x 12 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | MT Biznes |
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki
Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.
Dla kogo jest ta książka?
Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.
Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.
̶Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu
Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.
̶Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC
Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder” oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.