MT BIZNES Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Miller Donald - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Donald Miller motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów

Miller Donald

978-83-8231-477-9

Nowy

MT Biznes

20 egz.

53,91 zł

59,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor Miller Donald
Rok wydania 2025
Ilość stron 224
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 210
Grzbiet (mm) 12
Wymiary 140 x 210 x 12 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydawca MT Biznes

Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki

Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

    Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
    Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
    Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
    Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
    Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.

Dla kogo jest ta książka?

Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.

Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.

̶Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu

Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.

̶Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC

Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder” oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.

Produkty z tej samej kategorii