Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Metodyka modelowania systemów motywacji pracowników na przykładzie produkcyjnych firm rodzinnych Zobacz większe

Metodyka modelowania systemów motywacji pracowników na przykładzie produkcyjnych firm rodzinnych

NEJMAN ŻANETA

978-83-68074-29-1

Nowy

FNCE

24,28 zł

35,70 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor NEJMAN ŻANETA
Rok wydania 2024
Ilość stron 220
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 12
Wymiary 165 x 235 x 12 mm
Oprawa miękka
Wydawca FNCE

W obliczu zmieniających się warunków gospodarczych oraz współczesnych przemian społecznych i kulturowych, temat motywacji pracowników, choć dobrze znany, nadal jest aktualny. Przedsiębiorstwa muszą udoskonalać metody motywacji, aby pracownicy odczuwali satysfakcję z pracy. Mimo licznych badań i publikacji, twierdzenie Maslowa, że "nie znaleziono jak dotąd dobrej behawioralnej definicji motywacji", pozostaje trafne.

Książka Żanety Nejman pt. "Metodyka modelowania systemów motywacji pracowników na przykładzie produkcyjnych firm rodzinnych" jest nowatorskim wkładem w tę dyskusję. Autorka podkreśla, że sukces firmy zależy od zaangażowanego zespołu i skutecznych systemów motywacyjnych. Przedstawia analizę czynników wpływających na systemy motywacyjne, takich jak konkurencja, globalizacja i tendencje do obniżania kosztów pracy. Zaznacza, że skuteczność poszczególnych rozwiązań zmienia się wraz z sytuacją rynkową.

Interesująca jest także analiza wpływu rodziny na działalność firmy, temat często pomijany w badaniach. Nejman, korzystając z modeli równań strukturalnych, prezentuje oryginalny model motywowania pracowników w małych produkcyjnych firmach rodzinnych. To wyjątkowo potrzebna i interesująca książka.

Książkę polecamy zwłaszcza dla:
1. Właścicieli i menedżerów firm rodzinnych, poszukujących skutecznych metod motywowania pracowników.
2. Badaczy i akademików zajmujących się zarządzaniem, socjologią pracy oraz psychologią organizacyjną.
3. Studentów kierunków związanych z zarządzaniem, przedsiębiorczością oraz psychologią pracy.

Nazwa producenta WYDAWNICTWO MARGINESY SP. Z O.O.
Miasto WARSZAWA
Ulica, numer domu i lokalu Mierosławskiego 11A
Kod pocztowy 01-527
Kraj pochodzenia Polska
Kraj produkcji Polska

Produkty z tej samej kategorii