Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna Zobacz większe

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna

KIM W. CHAN, MAUBORGNE RENEE

978-83-8087-400-8

Nowy

MT Biznes

23 egz.

49,41 zł

54,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor KIM W. CHAN, MAUBORGNE RENEE
Rok wydania 2018
Ilość stron 354
Szerokość (mm) 160
Wysokość (mm) 230
Grzbiet (mm) 20
Wymiary 160 x 230 x 20 mm
Oprawa miękka
Wydawca MT Biznes


Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
• Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
• Aktualizacje analiz przypadków
• Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii