Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić Michael Gerber motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

GERBER MICHAEL

978-83-7746-897-5

Nowy

MT Biznes

12 egz.

40,41 zł

44,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor GERBER MICHAEL
Rok wydania 2015
Ilość stron 206
Szerokość (mm) 158
Wysokość (mm) 233
Grzbiet (mm) 10
Wymiary 158 x 233 x 10 mm
Oprawa miękka
Wydawca MT Biznes

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.

Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.



Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii