Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M.
978-83-927545-0-3
Nowy
8 Przedmiot egz.
W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
19,04 zł
28,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | NIKODEMSKA- WOŁOWIK ANNA M. |
Ilość stron | 224 |
Wymiary | 140x200 mm |
Wydawca | GRUPA VERDE |
W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
Książka ta ma stanowić podstawowy przewodnik umożliwiający Czytelnikowi poruszanie się w obszarze jakościowych badań marketingowych, a celem jej jest:
wyjaśnienie istoty badań jakościowych stosowanych w marketingu,
przedstawienie podstaw teoretycznych metodologii badawczej,
uporządkowanie i klasyfikacja stosowanych metod,
zaprezentowanie roli, jaką odgrywają jakościowe badania
marketingowe we współczesnym marketingu (służą temu liczne przykłady z praktyki rynkowej).
Przyjęto, że żaden z trzech zasadniczych podmiotów zaangażowanych w proces badawczy, tj. badacz, zleceniodawca i respondent, nie będzie w niniejszej pracy zajmować pozycji uprzywilejowanej. W myśl marketingu partnerskiego zostali oni potraktowani jako partnerzy we wspólnym przedsięwzięciu, co oznacza, że obok konieczności przestrzegania metodologicznych standardów badań równie ważne są korzyści klienta oraz dobro respondenta.