Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Anna Manicka
978-83-926389-4-0
Nowy
40 Przedmiot egz.
Od skończenia studiów zawsze wiedziałam, że chcę pracować w muzeum, między innymi po to, żeby móc dotykać dzieł sztuki. Ksiażkę tę pisałam, kiedy po urodzeniu syna „siedziałam z nim w domu” i od od czasu do czasu bardzo tęskniłam za swoją pracą.
20,06 zł
29,50 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Anna Manicka |
Ilość stron | 265 str. |
Wymiary | 130 x 205 mm |
Wydawca | KLE |
Autorka o książce: “Od skończenia studiów zawsze wiedziałam, że chcę pracować w muzeum, między innymi po to, żeby móc dotykać dzieł sztuki. Ksiażkę tę pisałam, kiedy po urodzeniu syna „siedziałam z nim w domu” i od od czasu do czasu bardzo tęskniłam za swoją pracą. Chciałam również uwiecznić w książce kilka rodzinnych historii (niektórzy ich uczestnicy żyją do dzisiaj), a także kilka obrazów i fotografii, w tej liczbie Chatę, która w oryginale jest otoczona słonecznikami, a nie malwami. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w książce oczywiście nie jest tożsame z Muzeum na Pańskiej – to ostatnie kompletuje swoją kolekcję od zera (począwszy od Jana Pawła Uklańskiego), ja natomiast opisywałam wymyśloną instutucję, której zbiory obejmują zbiory współczesne warszawskiego Muzeum Narodowego. Opisane przeze mnie dzieła sztuki i miejsca oczywiście istnieją, począwszy od pastelu Witkacego Fałsz kobiety, który istotnie przedstawia żonę fabrykanta guzików, poprzez nieborowską bibliotekę z Gorgoną na kominku, a na Chacie kończąc. Dodajmy na zakończenie, że nie jest to powieść z kluczem, chociaż podobieństwo niektórych postaci do osób realnie istniejących jest oczywiście nieprzypadkowe…”