Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
BOGUCKA KATARZYNA
978-83-62856-16-9
Nowy
2 Przedmiot egz.
Wydawnictwo Ładne Halo i Katarzyna Bogucka przedstawiają „Lalę Lolka”. To lekko skandalizująca, mocno żartobliwa historia kilkuletniego chłopca, który w zbiorze swoich ulubionych zabawek ma lalkę o imieniu Wiola...
POLECAMY recenzję Aurelii Wojtkowiak :
http://ksiazkaaurelii.blogspot.com/2013/09/pewien-chopiec-i-pewna-lalka-i-wyniki.html
20,33 zł
29,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | BOGUCKA KATARZYNA |
Ilość stron | 36 str. |
Wymiary | Twarda oprawa 240 x 165 mm |
Wydawca | ŁADNE HALO |
Wydawnictwo Ładne Halo i Katarzyna Bogucka przedstawiają „Lalę Lolka”. To lekko skandalizująca, mocno żartobliwa historia kilkuletniego chłopca, który w zbiorze swoich ulubionych zabawek ma lalkę o imieniu Wiola. Jak się okazuje, nie przynosi mu to żadnej szkody: Lolek jest chłopcem rozważnym, wrażliwym i zdolnym. Afera zaczyna się dopiero wtedy, kiedy bohaterowie – Lolek i jego lalka – wyruszają wspólnie do przedszkola. Czy świat dorosłych i dzieci jest przygotowany na przyjęcie tej pary? Dowiecie się z pierwszej stuprocentowo autorskiej książki Katarzyny Boguckiej – znanej już szeroko doborowej ilustratorki. Autorka, zachwycająca zwykle ilustracjami, tym razem zaskakuje także rymowaną zabawnie opowieścią. „Lala Lolka” nie tylko uczy tolerancji, ale też inspiruje do swobodnej zabawy – na końcu książki czeka na dzieci papierowa niespodzianka. Honorowego patronatu nad książką udzielił nam Czesiociuch – nowa marka nowoczesnych ubrań dla dzieci typu unisex, stworzona przez Czesława Mozila i Dorotę Zielińską. Czesiociuch powstał w opozycji do zjawisk takich jak narzucanie dzieciom społecznych stereotypów zachowania i infantylizacja produktów do nich skierowanych.