Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Dolce & Gabbana. Historia kultowego domu mody Jessica Bumpus motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Dolce & Gabbana. Historia kultowego domu mody

Bumpus Jessica

978-83-213-5341-8

Nowy

ARKADY

46,92 zł

69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Bumpus Jessica
Rok wydania 2025
Ilość stron 160
Szerokość (mm) 130
Wysokość (mm) 185
Oprawa twarda
Data premiery 2025-06-25
Wydawca ARKADY

Luksus, potęga i tajemnica – wizerunek Dolce & Gabbana zawsze emanował dekadencką zmysłowością.Od roku 1985 roku, kiedy to w Mediolanie duet projektantów: Domenico Dolce i Stefano Gabbana założyli własny dom mody, ich propozycje niezmiennie kojarzone są z wysokiej jakości krawiectwem, gorsetami, barokowymi wzorami oraz innowacyjnymi formami. Projektanci chętnie nawiązują do włoskich korzeni, co widać w ich strojach zdobnych w koronki, wzory w panterkę i kwiaty. Czarują bujnymi, letnimi wzorami, sukienkami księżniczek, spektakularnymi finałami pokazów kolekcji i sesjami w plenerze – wszystko to w hołdzie dla swojej ojczyzny, Włoch.

Dolce & Gabbana to marka uwielbiana przez gwiazdy. Wśród jej wielbicieli są między innymi Naomi Campbell, Beyoncé, Jennifer Lopez, Kylie Jenner, Nicki Minaj, Kylie Minogue i Madonna. Ale kochają ją także liczni influencerzy oraz rzesze fanów, którzy chętnie pokazują się w strojach tej marki na ulicach światowych stolic mody. Swój sukces Dolce & Gabbana zawdzięcza przede wszystkim umiejętnemu czerpaniu z tradycji przy jednoczesnym otwarciu na nowości.

Jessica Bumpus w swojej książce przedstawia historię i fenomen tego domu mody. Znajdziemy tu bogaty wybór zdjęć ukazujących stylizacje prezentowane na wybiegach oraz odsłaniających kulisy pokazów.

Jessica Bumpus jest absolwentką London College of Fashion na University of the Arts, dziennikarką modową i autorką książek o modzie. Pracowała jako redaktorka działu mody brytyjskie edycji „Vogue”, jako niezależna dziennikarka pisze dla różnych tytułów, zarówno internetowych, jak i drukowanych, w tym: „The New York Times International”, „Financial Times”, „Marie Claire”, „ELLE US”, „Harper's Bazaar”, „CNN Style”, „Vogue International”, „The Wall Street Journal” czy „The Telegraph Magazine”.

Nazwa producenta Wydawnictwo Arkady
Miasto Warszawa
Ulica, numer domu i lokalu Dobra 28
Kod pocztowy 00-344
Kraj pochodzenia Polska
Kraj produkcji Polska

Produkty z tej samej kategorii