Brak produktów
Zobacz większe
Baxter-Wright Emma
978-83-213-5308-1
Nowy
71 egz.
46,92 zł
69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
| Autor | Baxter-Wright Emma |
| Rok wydania | 2024 |
| Ilość stron | 160 |
| Szerokość (mm) | 130 |
| Wysokość (mm) | 185 |
| Grzbiet (mm) | 15 |
| Wymiary | 130 x 185 x 15 mm |
| Oprawa | twarda |
| Data premiery | 2024-12-18 |
| Wydawca | ARKADY |
Wielki projektant i wielki dom domy. Takie połączenie musi odnieść sukces. Tak też się stało w przypadku współpracy Karla Lagerfelda z marką Chanel. Kiedy w 1983 roku zdecydowano, żeby powierzyć stery słynnego paryskiego domu mody niemieckiemu ekstrawaganckiemu projektantowi, rozpoczął się nowy rozdział w historii tej marki. Lagerfeld postanowił zachować jej cechy charakterystyczne, jednocześnie dekonstruując jej tradycyjną estetykę i dodając do niej nieco nonszalancji. Przywrócił do łask popularny w latach 50. materiał boucle i kobiecy garnitur, a także spopularyzował perły i łańcuchy, stanowiące kwintesencję stylu słynnej Coco Chanel. Karl Lagerfeld sprawił, że marka odzyskała dawną świetność, i nadał jej luksusowy charakter, a jednocześnie dzięki tej współpracy potwierdził swój status ikony w świecie mody, podkreślany ponadprzeciętną osobowością i charakterystycznym wizerunkiem.
Książka Lagerfeld dla Chanel autorstwa Emmy Baxter-Wright to przewodnik po kadencji Karla Lagerfelda w domu mody Chanel. Począwszy od jego znakomicie dopracowanych kreacji, na przewrotnych, zapierających dech w piersiach pokazach kolekcji skończywszy. Znajdziemy tu duży wybór zdjęć ukazujących najciekawsze projekty, kadrów z widowiskowych pokazów, a także zdjęcia przedstawiające samego Lagerfelda.
| Nazwa producenta | Wydawnictwo Arkady |
| Miasto | Warszawa |
| Ulica, numer domu i lokalu | Dobra 28 |
| Kod pocztowy | 00-344 |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Kraj produkcji | Polska |