Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
POSNER HARRIET
978-83-213-5064-6
Nowy
9 Przedmiot egz.
46,92 zł
69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | POSNER HARRIET |
Rok wydania | 2019 |
Ilość stron | 240 |
Szerokość (mm) | 190 |
Wysokość (mm) | 255 |
Grzbiet (mm) | 15 |
Wymiary | 190 x 255 x 15 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ARKADY |
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Nazwa producenta | Wydawnictwo Arkady |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Dobra 28 |
Kod pocztowy | 00-344 |
Kontakt mailowy | info@arkady.eu |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |