Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Marketing mody. Strategia, branding i promocja Harriet Posner motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Marketing mody. Strategia, branding i promocja

POSNER HARRIET

978-83-213-5064-6

Nowy

ARKADY

9 egz.

46,92 zł

69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor POSNER HARRIET
Rok wydania 2019
Ilość stron 240
Szerokość (mm) 190
Wysokość (mm) 255
Grzbiet (mm) 15
Wymiary 190 x 255 x 15 mm
Oprawa miękka
Wydawca ARKADY

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.


Nazwa producenta Wydawnictwo Arkady
Miasto Warszawa
Ulica, numer domu i lokalu Dobra 28
Kod pocztowy 00-344
Kontakt mailowy info@arkady.eu
Kraj pochodzenia Polska
Kraj produkcji Polska

Produkty z tej samej kategorii