Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
HOMER KAREN, TŁ. WAJCOWICZ-NARLOCH ANNA
978-83-213-5203-9
Nowy
0 Przedmiot egz.
Historia kultowego domu mody
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | HOMER KAREN, TŁ. WAJCOWICZ-NARLOCH ANNA |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 160 |
Szerokość (mm) | 130 |
Wysokość (mm) | 186 |
Grzbiet (mm) | 14 |
Wymiary | 130 x 186 x 14 mm |
Oprawa | twarda |
Wydawca | ARKADY |
Torebki z monogramem Louis Vuitton są noszone przez znane osobistości i rodziny królewskie od ponad 150 lat. Odkąd młody Louis postanowił szukać szczęścia w Paryżu, ta najbogatsza z marek przetrwała dwie wojny światowe, okres wielkiego kryzysu, erę jazzu i szalone lata sześćdziesiąte.
Opisując historię rozwoju Louis Vuitton do statusu ikony w latach 80. XX wieku, powstanie modowej potęgi LVMH oraz zatrudnienie w 1997 roku Marca Jacobsa, Mała księga Louis Vuitton ukazuje transformację zakładu rzemieślniczego wytwarzającego bagaże w globalną firmę spod znaku high fashion. Fantastyczne zdjęcia i porywający tekst przedstawiają historię najbardziej luksusowej marki świata, aż po jej nieustającą ewolucję pod kreatywnym okiem Nicolasa Ghesquière’a.
Nazwa producenta | Wydawnictwo Arkady |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Dobra 28 |
Kod pocztowy | 00-344 |
Kontakt mailowy | info@arkady.eu |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |