Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
HOMER KAREN, TŁ. WAJCOWICZ-NARLOCH ANNA
978-83-213-5202-2
Nowy
0 Przedmiot egz.
Seria Historia kultowego domu mody
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | HOMER KAREN, TŁ. WAJCOWICZ-NARLOCH ANNA |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 160 |
Szerokość (mm) | 130 |
Wysokość (mm) | 186 |
Grzbiet (mm) | 14 |
Wymiary | 130 x 186 x 14 mm |
Oprawa | twarda |
Wydawca | ARKADY |
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako firma oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji marki jako producenta kultowych akcesoriów i kolekcji couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w elegancki sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery „G”.
Książka przedstawia historię początków firmy jako producenta luksusowych bagaży i odzieży jeździeckiej opisując, w jaki sposób rodzina przezwyciężyła konflikty i wojenne trudności by ostatecznie odrodzić się jako gigant haute couture lat 90. XX wieku, a pod obecnym kierownictwem Alessandra Michelego zaznaczyć swoją obecność w świecie mody ulicznej i zyskać nowe pokolenie fanów. Ponad 100 doskonale wyselekcjonowanych zdjęć prezentuje odważne, a zarazem zmysłowe projekty marki Gucci potwierdzając jej pozycję najbardziej wpływowej marki dzisiejszych czasów.
Nazwa producenta | Wydawnictwo Arkady |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Dobra 28 |
Kod pocztowy | 00-344 |
Kontakt mailowy | info@arkady.eu |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |