Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Mózg na autopilocie. Jak nie dać się oszukać schematom myślenia Crawford Hollingworth, Cathy Tomlinson motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Mózg na autopilocie. Jak nie dać się oszukać schematom myślenia

Hollingworth Crawford, Tomlinson Cathy

978-83-8391-224-0

Nowy

Prószyński Media

37,40 zł

55,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Hollingworth Crawford, Tomlinson Cathy
Rok wydania 2025
Ilość stron 352
Szerokość (mm) 147
Wysokość (mm) 208
Oprawa twarda
Data premiery 2025-07-17
Wydawca Prószyński Media

95 procent aktywności naszego mózgu odbywa się na poziomie podświadomości. W praktyce oznacza to, że nie zawsze dobrze rozumiemy, dlaczego myślimy to, co myślimy – i dlaczego postępujemy tak, a nie inaczej. Pod wpływem różnych błędów poznawczych działamy niekiedy wbrew własnemu interesowi i logice.

Książka „Mózg na autopilocie” zaprasza czytelnika za kulisy – i namawia go do przejęcia sterów. To zbiór wiedzy i praktycznych rad, dzięki którym można zmienić swoje życie metodą małych kroków. Autorzy podpowiadają, co robić, żeby rzadziej angażować się w konflikty, bardziej pozytywnie patrzeć na świat, podejmować racjonalniejsze decyzje, lepiej się bawić i osiągać nowe cele.

To książka o tym, jak zmienić nastawienie – jak spojrzeć na siebie i własne wybory inaczej. Jak się bowiem okazuje, wcale nie trzeba dużo, żeby dużo się zmieniło – i żeby zacząć zupełnie nowe życie.

Crawford Hollingworth jest ekspertem w dziedzinie modyfikacji zachowań i współzałożycielem firmy konsultingowej Behavioural Architects, która współpracuje z wieloma dużymi firmami i organizacjami na całym świecie. Hollingworth nie tylko pisze, ale też często wygłasza wykłady poświęcone wykorzystywaniu zdobyczy nauki do oddziaływania na zmianę zachowań.

Cathy Tomlinson specjalizuje się w badaniach nad behawiorem ludzi, w szczególności zaś od lat przygląda się zachowaniom konsumentów.

Nazwa producenta Prószyński Media Sp. z o.o.
Miasto Warszawa
Ulica, numer domu i lokalu Rzymowskiego 28
Kod pocztowy 02-697
Kontakt mailowy dzialhandlowy@proszynskimedia.pl
Kraj pochodzenia Polska
Kraj produkcji Polska

Produkty z tej samej kategorii