Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
POLDRACK RUSSEL A.
978-83-7886-619-0
Nowy
20 Przedmiot egz.
Co neuroobrazowanie może powiedzieć o naszych umysłach?
33,93 zł
49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | POLDRACK RUSSEL A. |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 288 |
Szerokość (mm) | 147 |
Wysokość (mm) | 222 |
Grzbiet (mm) | 28 |
Wymiary | 147 x 222 x 28 mm |
Oprawa | twarda |
Wydawca | COPERNICUS |
Czy można odczytać myśli, skanując mózg? Co neuroobrazowanie mówi o podejmowaniu decyzji, przestępstwach czy chorobach psychicznych? Czy powinniśmy się obawiać, że specjaliści od marketingu będą wykorzystywać obrazy mózgu, aby efektywniej sprzedawać nam swoje towary?
Russell A. Poldrack, jeden z wiodących neuronaukowców poznawczych, przygląda się początkom technik neuroobrazowania, ich rozwojowi oraz najnowszym odkryciom naukowym, które nie byłyby możliwe bez skanerów mózgu. Opowiada o pionierach neuronauki oraz przełomowych wynalazkach umożliwiających badanie mózgu, by wreszcie dotrzeć do obecnie najczęściej stosowanej metody, jaką jest funkcjonalne obrazowanie rezonansem magnetycznym (fMRI).
Wprowadza czytelnika w tajniki procesu przeprowadzania badań i analizy danych neuroobrazowych. W rzetelny i przystępny sposób ukazuje zarówno potęgę fMRI, jak i poważne ograniczenia tej techniki. Wybiega także w przyszłość, nakreślając perspektywy stosowania neuroobrazowania w takich dziedzinach, jak marketing, polityka, prawo czy psychiatria.
Russell A. Poldrack - Profesor psychologii na Uniwersytecie Stanforda oraz dyrektor Stanfordzkiego Centrum na Rzecz
Powtarzalności Badań Neuronaukowych. W swoich badaniach wykorzystuje techniki neuroobrazowania oraz opracowuje metody analizy danych, by zrozumieć mózgowe podłoże podejmowania decyzji i samokontroli człowieka.
Nazwa producenta | Copernicus Center Press Sp. z o.o. |
Miasto | Kraków |
Ulica, numer domu i lokalu | Pl. Szczepański 8 |
Kod pocztowy | 31-011 |
Kontakt mailowy | zamowienia@ccpress.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |