Brak produktów
Wydawcy
WADAS KRZYSZTOF
978-83-832-2501-2
Nowy
29 egz.
40,73 zł
59,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | WADAS KRZYSZTOF |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 224 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 208 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 140 x 208 x 13 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | ONEPRESS |
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana.
Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ... a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.