Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Content marketing Justyna Bakalarska-Stankiewicz motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Content marketing

BAKALARSKA-STANKIEWICZ JUSTYNA

978-83-283-6851-4

Nowy

ONEPRESS

1 Przedmiot

Od strategii do efektów

Więcej szczegółów

23,94 zł

39,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Ostatnie egzemplarze!

Autor BAKALARSKA-STANKIEWICZ JUSTYNA
Rok wydania 2020
Ilość stron 200
Szerokość (mm) 149
Wysokość (mm) 208
Grzbiet (mm) 12
Wymiary 149 x 208 x 12 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Content marketing

Content marketing

Od strategii do efektów

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii