Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Google Analytics dla marketingowców Martyna Zastrożna motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Google Analytics dla marketingowców

ZASTROŻNA MARTYNA

978-83-283-8375-3

Nowy

ONEPRESS

8 egz.

Analiza. Podstawa działań online
Wydanie 3

Więcej szczegółów

29,94 zł

49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Autor ZASTROŻNA MARTYNA
Rok wydania 2022
Ilość stron 176
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 208
Grzbiet (mm) 10
Wymiary 140 x 208 x 10 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Martyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

Analiza. Podstawa działań online
Wydanie 3

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii