Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji Piotr Stohnij Okładka - motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji

STOHNIJ PIOTR

978-83-958206-0-1

Nowy

WRITERS ON THE STORM

60 egz.

Nadszedł Koniec alfabetu

Więcej szczegółów

101,32 zł

149,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor STOHNIJ PIOTR
Rok wydania 2020
Ilość stron 480
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 242
Grzbiet (mm) 42
Wymiary 165 x 242 x 42 mm
Oprawa twarda
Wydawca WRITERS ON THE STORM

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?
Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje też praktyczne odpowiedzi dotyczące zmian w świadomości społeczeństw, ich wpływie na indywidualne decyzje oraz sposobach na zbudowanie porozumienia między osobami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat.

CO MÓWIĄ AUTORYTETY O TEJ KSIĄŻCE?
Najlepszym potwierdzeniem tezy o wyjątkowości tej książki są opinie autorytetów świata psychologii i życia społecznego. Wojciech Eichelberger, czołowy polski psycholog i psychoterapeuta, jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, mówi o tej publikacji tak:
„Koniec alfabetu” to książka bez wątpienia wyjątkowa. Oparta na rzetelnej wiedzy o nas – ludziach – i o naszych zbiorowych strategiach dostosowywania się do zmieniającej się rzeczywistości, a zarazem eksplodująca wizjonerską kreatywnością. Konieczna, obowiązkowa lektura nie tylko dla liderów biznesu, aktywistów czy polityków, lecz także dla wszystkich chcących głębiej zrozumieć mechanizm kryzysu naszej cywilizacji – ten przełomowy moment, w jakim żyjemy, oraz możliwe scenariusze klęski i ratunku.
Z kolei doktor Wiesław Rozłucki, pierwszy prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, również jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, stwierdza:
Nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo zróżnicowane ze względu na przynależność do danego pokolenia są indywidualne cele i motywacje pracowników współpracujących w firmach. Co ważniejsze, to zróżnicowanie występuje szczególnie w ramach najmłodszych pokoleń: Y i Z – ale również wśród starszych z generacji X i wyżu demograficznego. Jak zarządzać takimi zespołami? Jak w nich współpracować? Na takie i inne pytania autor odpowiada w profesjonalny sposób, podpierając się własnym doświadczeniem zawodowym i badaniami, ale również bogatą literaturą światową. Z pełnym przekonaniem polecam lekturę „Końca alfabetu”!

DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?
„Przez minionych dziesięć lat codziennie analizowałem i badałem procesy optymalizacyjne, zarządzałem zmianą i wytyczałem nowe kierunki. Pomagałem firmom działającym na polskim rynku i na zagranicznych rynkach. W tym czasie miałem okazję dokładnie przyjrzeć się warunkom, w jakich funkcjonują te podmioty. Problemom, które utrudniają, spowalniają, a niekiedy wręcz paraliżują ich sprawne operowanie w warunkach współczesności.

Obserwowałem, analizowałem i wyciągałem wnioski, które w końcu przywiodły mnie do napisania tej książki. Na przestrzeni czasu coraz wyraźniej dostrzegałem, jak ogromne znaczenie dla sprawnego funkcjonowania każdej organizacji ma harmonijne współdziałanie różnych pokoleń pracowników i jak dramatyczny w skutkach jest ich konflikt” – mówi Piotr Stohnij, autor książki, prowadzący od kilku lat badania wśród największych polskich firm.

Turbulentna rzeczywistość, w której przyszło nam funkcjonować, praktycznie nie pozostawia miejsca na błędy. Nawet minimalne wahania odbijają się szerokim echem na efektywności, ekonomicznej stabilności i możliwościach biznesowych całych organizacji. Konflikt pokoleniowy jest tutaj ogromnym czynnikiem ryzyka.

Żyjemy w czasach bez precedensu. Na naszych oczach w jednym miejscu pracy splatają się aż cztery różne pokolenia pracowników. Ludzi o odmiennych wartościach, zasadach, oczekiwaniach, schematach działania i temperamentach. Dlatego jednym z najważniejszych wyzwań współczesnego biznesu jest nauczyć się eliminować zarzewia konfliktu, rozładowywać napięcia i skutecznie wygaszać kryzysy.

Wydaje się, że dotychczas problem ten był całkowicie niedostrzegany przez badaczy, analityków i teoretyków! A przecież jest to fundamentalna kwestia, która zdecyduje o być albo nie być wielu firm na polskim rynku i na światowych rynkach! I właśnie dlatego powstała ta książka. Podręcznik, w którym zebrane zostały lata doświadczeń, dziesiątki scenariuszy, setki narzędzi i tysiące obserwacji.

DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA
Koniec alfabetu to napisany prostym językiem, czytelny i przejrzysty podręcznik, przygotowany z myślą o wyzwaniach, jakie stawiają przed nami obecne czasy. A przede wszystkim związane z nimi zagrożenia, szanse, punkty zwrotne i przełomowe zmiany. Związane z tymi elementami składowymi życia społecznego i biznesowego, które wymagają wytyczania nowych kierunków, kreślenia nowych strategii i wkraczania na nieznane obszary biznesu i relacji międzyludzkich.

Jest to pozycja, która rzetelnie opisuje sposoby, dzięki którym można świadomie reagować na dynamiczne zmiany w otoczeniu. Za pomocą prostych trików, nieintuicyjnych rozwiązań i sprawdzonych scenariuszy.

Jest to pozycja obowiązkowa dla każdej osoby, która mierzy się z kryzysami i zmianami w turbulentnym otoczeniu – dla Ciebie. Ponieważ tylko z niej dowiesz się, jak uniknąć poważnych błędów, które mogą położyć się cieniem na Twoim dalszym życiu, karierze zawodowej i relacja z innymi. A także jak skutecznie przekuć nawet najtrudniejsze wyzwania i sytuacje kryzysowe w sukcesy.

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z KSIĄŻKI „KONIEC ALFABETU. JAK BYĆ LIDEREM NOWEJ GENERACJI”?
„Koniec alfabetu. Jak być liderem nowej generacji” to komplementarny przewodnik każdego współczesnego lidera biznesu, polityki i życia społecznego, w którym znajdziesz m.in.:
    • charakterystykę mocnych i słabych stron każdego z pokoleń oraz praktyczne wskazówki, jak najskuteczniej nimi zarządzać,
    • praktyczne inspiracje, jak w prosty sposób jeszcze mocniej angażować członków zespołu w realizowane projekty i… chronić ich uwagę przed zbytnim rozproszeniem,
    • „instrukcję”, która ułatwi Ci skuteczną komunikację z przedstawicielami każdego z pokoleń – nieważne, czy mowa o Twoich pracownikach, współpracownikach, czy przełożonych,
    • rekomendacje działań, które pomogą zapobiec rotacji i zwiększyć wartość obecnych pracowników,
    • rozwiązania opracowane przez liderów branży, które pomogą Ci poprawić efektywność zespołu i skuteczność osobistą,
    • sprawdzone wskazówki dotyczące rekrutacji, rekrutowania i utrzymywania talentów.

„Koniec alfabetu. Jak być liderem nowej generacji” jest obecnie jedynym na polskim rynku kompletnym, eksperckim źródłem wiedzy na temat zarządzania zmianą pokoleniową we wszystkich obszarach, w których wpływa ona na biznes. Znajdziesz tu:
    • proste szablony komunikacji w zespole, które umożliwiają zwiększanie efektywności pracy i rozładowywanie potencjalnych konfliktów,
    • narzędzia ułatwiające rekrutację oraz utrzymanie właściwych proporcji w zespole, tak aby skutecznie maksymalizować współpracę jego członków,
    • wskazówki, jak skutecznie wykorzystać mocne strony każdego z pokoleń – jak dotrzeć do każdego pracownika i skutecznie go motywować,
    • sprawdzone w praktyce porady, gdzie szukać źródeł konfliktu, spadku motywacji i efektywności, a także jak przewidywać ich pojawienie się z wyprzedzeniem.

KTO JEST AUTOREM KSIĄŻKI?
Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza oraz szkoli, a także zarządza działaniami firm swoich klientów.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak oprogramowania, spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych.
Regularnie występuje na konferencjach i wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż” czy „Personel Plus”. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje również bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji

Nadszedł Koniec alfabetu

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii