Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Joanna Kościerzyńska, Aleksandra Wróblewska, Małgorzata Matecka, Anna Cisowska, Joanna Baczyńska-Wybrańska, Joanna Ginter
9788326750984
Nowy
1 Przedmiot egz.
63,56 zł
66,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-5%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Joanna Kościerzyńska, Aleksandra Wróblewska, Małgorzata Matecka, Anna Cisowska, Joanna Baczyńska-Wybrańska, Joanna Ginter |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 496 |
Szerokość (mm) | 202 |
Wysokość (mm) | 265 |
Grzbiet (mm) | 20 |
Wymiary | 202 x 265 x 20 mm |
Oprawa | miękka |
Faktura | TAK |
Wydawca | NOWA ERA |
Numer dopuszczenia MEN 1014/7/2022
Nowość Edycja 2024 - publikacja dostosowana do zmian w podstawie programowej z 2024 r. Zawiera czytelne oznaczenia treści, które od września 2024 r. już nie obowiązują.
Podręcznik do języka polskiego "Ponad słowami" dla klasy 4, obejmujący współczesność, w przystępny sposób przedstawia obraz epoki literackiej. Pozwala harmonijnie łączyć treści literackie, kulturowe oraz językowe. Koncentruje się na kształceniu kluczowych umiejętności przedmiotowych, takich jak interpretacja utworu, kompetencje językowe, tworzenie wypowiedzi.
Ma uporządkowaną strukturę - poszczególne obszary nauczania są podzielone na czytelnie oznaczone bloki.
Podręcznik pozwala na poznanie kontekstu kulturowego epoki dzięki bogatej ikonografii oraz czytelnym infografikom.
Umożliwia też rozwijanie umiejętności czytania utworów literackich z uwzględnieniem kluczowych dla nich kontekstów: historycznego, artystycznego, filozoficznego i społecznego. Dzięki kompleksowemu opracowaniu tekstów ułatwia ich sprawne i gruntowne omówienie.
Dzięki ciekawie dobranym komentarzom do lektur podręcznik otwiera na nowe wątki interpretacyjne. Ukazuje dialog z tradycją poprzez zestawienie utworów literackich z motywami i tematami z poprzednich epok.
Kładzie nacisk na funkcjonalne kształcenie językowe, poparte przykładami zarówno z codziennych praktyk komunikacyjnych, jak i z literatury.