Brak produktów
Wydawcy
ŚWIERSZCZ KATARZYNA
978-83-60732-35-9
Nowy
1 Przedmiot
Członkostwo Polski w Unii Europejskiej i wejście naszego kraju w struktury Jednolitego Rynku Europejskiego umożliwia polskim przedsiębiorcom zdobywanie coraz to nowych rynków zbytu, jak również usposabia do bardziej innowacyjnego i skutecznego rozwoju. Niesie to jednak za sobą większą presję ze strony wzrastającej konkurencji, która wyraża się coraz bardziej w ostrej i bezwzględnej dzikiej walce.
13,60 zł
20,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | ŚWIERSZCZ KATARZYNA |
Rok wydania | 2010 |
Ilość stron | 200 |
Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ATLA2 |
Dr Katarzyna Świerszcz - jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym wielu prywatnych uczelni, w tym Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie. Jest autorką licznych artykułów i współautorką książek o tematyce filozoficznej, społecznej, gospodarczej a także marketingowej, m. in.: Integracja a konkurencyjność przedsiębiorstw w UE, Zarządzanie organizacjami w teorii i praktyce, Zmiany jakościowe a konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie społeczne, Marketing i logistyka w teorii i praktyce, Kształtowanie lojalności klientów, a także autorką książki Biznesplan kluczem pozyskiwania funduszy unijnych. Główne zainteresowania to człowiek i otaczająca go rzeczywistość w świecie, zagadnienia społeczno-ekonomiczno-gospodarcze w kontekście cywilizacyjnym, w oparciu o filozofię personalistyczną.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.