Brak produktów
Wydawcy
ŻYŁKIEWICZ-PŁOŃSKA EMILIA
978-83-65155-41-2
Nowy
10 egz.
Publikacja ta to interesujące, osadzone zarówno w teorii, jak i w praktyce badawczej studium porównawcze, dotyczące postrzegania przez młodzież akademicką z wybranych krajów europejskich europejskiego wymiaru w edukacji.
23,80 zł
35,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | ŻYŁKIEWICZ-PŁOŃSKA EMILIA |
Ilość stron | 346 |
Wymiary | 140 x 210 mm, oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | KATEDRA |
Publikacja ta to interesujące, osadzone zarówno w teorii, jak i w praktyce badawczej studium porównawcze, dotyczące postrzegania przez młodzież akademicką z wybranych krajów europejskich europejskiego wymiaru w edukacji. Walorem badań przeprowadzonych przez autorkę jest uchwycenie zmian zachodzących w postrzeganiu Europy i poczuciu tożsamości uczących się młodych dorosłych w warunkach integracji europejskiej. [...] Uzyskane rezultaty badań skłaniają do wniosku, że dobrze by było, gdyby w niedalekiej przyszłości podjęte zostały próby nakreślenia solidnie uzasadnionych propozycji modelu międzykulturowej edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego.
prof. dr hab. Ewa Ogrodzka-Mazur
Na razie nie dodano żadnej recenzji.