Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Dobija Konrad
978-83-64447-78-5
Nowy
1 Przedmiot egz.
Niemal każdy z nas uczestniczył bądź obserwował wydarzenia, których rozmach organizacyjny i liczba zgromadzonych osób pozwalały na zaklasyfikowanie ich do imprez masowych. Mogły nimi być imprezy sportowe, artystyczno - rozrywkowe, jak również uroczystości państwowe i religijne....
35,36 zł
52,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Dobija Konrad |
Ilość stron | 206 |
Wymiary | 170 x 240 mm, okładka miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | SILVA RERUM |
Niemal każdy z nas uczestniczył bądź obserwował wydarzenia, których rozmach organizacyjny i liczba zgromadzonych osób pozwalały na zaklasyfikowanie ich do imprez masowych. Mogły nimi być imprezy sportowe, artystyczno - rozrywkowe, jak również uroczystości państwowe i religijne. Wydarzenia te na trwałe wpisały się w nasze życie społeczne, przybierając niejednokrotnie charakter cykliczny. Naturalną potrzebą stało się zatem zapewnienie bezpieczeństwa ich przebiegu. Bezpieczeństwa, które ze względu na różnorodność współczesnych zagrożeń zaczęto rozpatrywać wielowymiarowo. Jednym z takich wymiarów jest bezpieczeństwo w przestrzeni powietrznej nad miejscami masowo zgromadzonej ludności. Szczególna uwagę zaczęto mu poświęcać po zamachach terrorystycznych na terenie Stanów Zjednoczonych w 2001 roku oraz po kolejnych próbach zamachów z użyciem samolotów lotnictwa cywilnego. Nie bez znaczenia jest również obecny rozwój ruchu lotniczego i powszechny dostęp do pilotowanych oraz sterowanych na odległość statków powietrznych. Współczesnych zagrożeń bezpieczeństwa powietrznego imprez masowych można więc upatrywać nie tylko w ramach zamachów terrorystycznych, ale także w następstwie awarii statków powietrznych czy błędów pilotażowych.
Jak zatem uniknąć takich zdarzeń? W jaki sposób się przed nimi chronić? Jakie rozwiązania organizacyjne, prawno - proceduralne i techniczne powinny być stosowane przy tworzeniu i funkcjonowaniu współczesnych systemów bezpieczeństwa powietrznego? Próbę znalezienia odpowiedzi na te oraz bardziej szczegółowe pytania autor niniejszej publikacji podejmuje bazując na kilkuletnich badaniach własnych oraz doświadczeniu zawodowym.
Konrad Dobija