Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
PIOTROWSKI MAREK
978-83-64109-11-9
Nowy
2 Przedmiot egz.
Nauczanie w XXI w., jak nigdy dotąd, wymaga podejmowania decyzji w toku dyskusji pomiędzy nauczycielem i uczniem oraz pomiędzy władzami i nauczycielem. W systemie rządzonym przez żandarma trudno oczekiwać, by powstała przestrzeń do dyskusji i ustalony został język dialogu.
17,00 zł
25,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | PIOTROWSKI MAREK |
Ilość stron | 172 |
Wymiary | 165x235 mm |
Wydawca | VEDA |
Nauczanie w XXI w., jak nigdy dotąd, wymaga podejmowania decyzji w toku dyskusji pomiędzy nauczycielem i uczniem oraz pomiędzy władzami i nauczycielem. W systemie rządzonym przez żandarma trudno oczekiwać, by powstała przestrzeń do dyskusji i ustalony został język dialogu. Koncepcja TQM stwarza jedynie ramy, w których nauczyciele, uczniowie oraz władze zyskują poczucie sprawstwa. Dzięki temu możliwa jest dyskusja.Ta książka powstała po to, by móc zwrócić z drogi ku żandarmowi, którą podążamy. By wiedzieć, jakich problemów nie badać i jakich narzędzi nie stosować, choćby polecały je zacne instytucje.Dr Marek Piotrowski od 17 lat prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki przyrody i matematyki w Kolegium Nauczycielskim w Warszawie oraz dydaktyki przyrody i i technologii informatycznej na studiach podyplomowych Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kieruje badaniami edukacyjnymi w kilku gminach w Polsce. Jest współautorem ośmiu podręczników internetowych dla gimnazjalnych nauczycieli biologii, chemii, fizyki i matematyki z zakresu nauczania technik eksperymentalnych, gier edukacyjnych, wzajemnego nauczania oraz uczniowskich projektów edukacyjnych.