Brak produktów
Wydawcy
KOWALCZYK RYSZARD
978-83-62907-10-6
Nowy
2 egz.
Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny.
28,56 zł
42,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | KOWALCZYK RYSZARD |
Rok wydania | 2011 |
Ilość stron | 376 |
Wymiary | 168 x 242 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | WNPiD UAM |
Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.
Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury.
Opis stanowi fragment Wstępu
Na razie nie dodano żadnej recenzji.