Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne Zobacz większe

Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne

KOWALCZYK RYSZARD

978-83-62907-10-6

Nowy

WNPiD UAM

2 egz.

Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny.

Więcej szczegółów

28,56 zł

42,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor KOWALCZYK RYSZARD
Rok wydania 2011
Ilość stron 376
Wymiary 168 x 242 mm
Oprawa miękka
Wydawca WNPiD UAM

Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.
Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury.


Opis stanowi fragment Wstępu


Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne

Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne

Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii