Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka Zobacz większe

Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka

BARAŃSKA MARZENA

978-83-60677-53-7

Nowy

WNPiD UAM

2 egz.

W dobie przewagi podaży nad popytem producenci i usługodawcy, dokonując analiz rynku, poszukują rozwiązań, pozwalających na utrzymanie lub wzrost sprzedaży wyrobów.

Więcej szczegółów

19,65 zł

28,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor BARAŃSKA MARZENA
Rok wydania 2008
Ilość stron 146
Wymiary 168 x 242 mm
Oprawa miękka
Wydawca WNPiD UAM

W dobie przewagi podaży nad popytem producenci i usługodawcy, dokonując analiz rynku, poszukują rozwiązań, pozwalających na utrzymanie lub wzrost sprzedaży wyrobów. Jednym z coraz ważniejszych czynników w zakresie przygotowywanych strategii rozwoju jest umiejętność zainteresowania potencjalnego klienta własną ofertą, ale również podejmowanie działań, które w długofalowej perspektywie kształtować będą reputację, prestiż i renomę firmy. Wymienione elementy stanowią kwintesencję prawidłowo opracowanej strategii marketingowej, której rola w ostatnich latach znacznie wzrosła. Wiele instytucji funkcjonujących na rynku wyraźnie podkreśla, że sukces ekonomiczny jest odzwierciedlaniem skutecznego marketingu. Mechanizm komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem przyjmuje różne rozwiązania, zaś intensyfikacja działań marketingowych podejmowanych przez jednostki organizacyjne adresowana jest do wszystkich potencjalnych nabywców i usługodawców. Każdy z podmiotów opracowując strategię działania, stara się tak zsynchronizować poszczególne części składowe, aby wiedza na temat prezentowanej potencjalnym klientom oferty miała charakter trwały, a różnorodność i odmienność stosowanych technik, podkreślała obecność rekomendowanego produktu na rynku. Eksponowanie walorów oferty, koncentruje się na wyrażaniu właściwości poprzez: obraz, dźwięk, kontekst sytuacyjny, slogan, wypowiedź, hasło itp.

Opis stanowi fragment Wstępu

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka

Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka

W dobie przewagi podaży nad popytem producenci i usługodawcy, dokonując analiz rynku, poszukują rozwiązań, pozwalających na utrzymanie lub wzrost sprzedaży wyrobów.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii