Brak produktów
Zobacz większe
BADORA ANNA
978-83-7306-881-0
Nowy
3 egz.
38,08 zł
56,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
| Autor | BADORA ANNA |
| Rok wydania | 2019 |
| Ilość stron | 318 |
| Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Głównym celem publikacji jest analiza związków i zależności między działalnością twórczą młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięciami edukacyjnymi w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz opracowanie teoretycznych podstaw pedagogii twórczości w cyberprzestrzeni w kontekście teorii pedagogiki personalistycznej i praktycznych wskazań pedagogicznych. Praca wpisuje się w pedagogikę kultury, pedagogikę personalistyczną, pedagogikę twórczości, pedagogikę szkolną. Wybraną problematykę badań podjęto przez wzgląd na brak dotychczasowych badań w zakresie działalności twórczej młodzieży w cyberprzestrzeni. Internet i jego rozrastająca się przestrzeń towarzyszą kolejnym pokoleniom już od kilkunastu lat, a mimo to nadal jest to obszar w niedostatecznym stopniu zbadany przez psychologów i pedagogów.
| Nazwa producenta | Towarzystwo Naukowe KUL |
| Miasto | Lublin |
| Ulica, numer domu i lokalu | Spokojna 1/408-409 |
| Kod pocztowy | 20-074 |
| Kontakt mailowy | tnkul@tnkul.pl |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Kraj produkcji | Polska |