Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
BADORA ANNA
978-83-7306-881-0
Nowy
3 Przedmiot egz.
38,08 zł
56,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | BADORA ANNA |
Rok wydania | 2019 |
Ilość stron | 318 |
Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Głównym celem publikacji jest analiza związków i zależności między działalnością twórczą młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięciami edukacyjnymi w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz opracowanie teoretycznych podstaw pedagogii twórczości w cyberprzestrzeni w kontekście teorii pedagogiki personalistycznej i praktycznych wskazań pedagogicznych. Praca wpisuje się w pedagogikę kultury, pedagogikę personalistyczną, pedagogikę twórczości, pedagogikę szkolną. Wybraną problematykę badań podjęto przez wzgląd na brak dotychczasowych badań w zakresie działalności twórczej młodzieży w cyberprzestrzeni. Internet i jego rozrastająca się przestrzeń towarzyszą kolejnym pokoleniom już od kilkunastu lat, a mimo to nadal jest to obszar w niedostatecznym stopniu zbadany przez psychologów i pedagogów.
Nazwa producenta | Towarzystwo Naukowe KUL |
Miasto | Lublin |
Ulica, numer domu i lokalu | Spokojna 1/408-409 |
Kod pocztowy | 20-074 |
Kontakt mailowy | tnkul@tnkul.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |