Brak produktów
Wydawcy
MILLENNIALS
978-83-66115-90-3
Nowy
1 Przedmiot
Ciekawy świata i ludzi przedstawiciel pokolenia Y w swojej pierwszej książce 365 dni bez... przedstawia charakterystyczne bolączki młodych „Igreków”: niezrozumienie ze strony starszego pokolenia, zagubienie we współczesnym, nieustannie zmieniającym się świecie, konieczność sprostania własnym ambicjom i oczekiwaniom i wiele innych.
20,94 zł
34,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-40%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | MILLENNIALS |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 210 |
Wymiary | 210 x 145 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | MANUFAKTURA SŁÓW |
Ciekawy świata i ludzi przedstawiciel pokolenia Y w swojej pierwszej książce 365 dni bez... przedstawia charakterystyczne bolączki młodych „Igreków”: niezrozumienie ze strony starszego pokolenia, zagubienie we współczesnym, nieustannie zmieniającym się świecie, konieczność sprostania własnym ambicjom i oczekiwaniom, niezgoda na podporządkowanie ludzkiego życia wyłącznie zarabianiu pieniędzy i wiele innych. Jednocześnie jako osoba dorastająca w demokratycznym ustroju i na kapitalistycznych prawach rynku buntuje się przeciw rozmaitym formom ograniczeń, w tym również takich, jakie funduje ludziom nałóg. Gdy okazuje się, że jego życie może zostać ograniczone uzależnieniem, podejmuje wyzwanie i postanawia przeżyć rok w abstynencji.
Czy sprosta wyzwaniu?
Czy samoograniczenie przyniesie mu w końcu
upragnione poczucie wolności?
A może stanie się kolejną pułapką
w chaotycznej rzeczywistości?
W 365 dni bez... młody autor nie tylko pyta, jak żyć bez alkoholu, ale przede wszystkim jak w ogóle żyć i przetrwać, nie tracąc własnej tożsamości. Jedna z nielicznych książek napisana przez Millennialsa o Millennialsach pozwala lepiej zrozumieć pokolenie Y i spojrzeć na świat ich jego oczami.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.