Brak produktów
Zobacz większe
PRACA ZBIOROWA
ISSN 1733-3008-25
Nowy
FUNDACJA INSTYTUT KULTURY POPULARNEJ
6 egz.
Jak się okazuje, komiks internetowy (e-komiks, webkomiks) jest zjawiskiem dość problematycznym i niejednoznacznym. Przede wszystkim stanowi ogromne wyzwanie definicyjne, o czym możemy się przekonać, czytając otwierający numer tekst Jerzego Szyłaka.
13,53 zł
19,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
| Autor | PRACA ZBIOROWA |
| Ilość stron | 134 |
| Wymiary | 240 x 250 mm, oprawa miękka |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | FUNDACJA INSTYTUT KULTURY POPULARNEJ |
Jak się okazuje, komiks internetowy (e-komiks, webkomiks) jest zjawiskiem dość problematycznym i niejednoznacznym. Przede wszystkim stanowi ogromne wyzwanie definicyjne, o czym możemy się przekonać, czytając otwierający numer tekst Jerzego Szyłaka. Ale nie tylko nazwa czy ogólna charakterystyka zjawiska, również jego obszerność i rozległość wystawiają badaczy na prawdziwą próbę sił. Jak opisać, skatalogować, zebrać i poznać wszystko, co wciąż w Sieci się pojawia? Jak i przede wszystkim na podstawie czego ustanawiać granice, gdzie, a może raczej kiedy, szukać początku/początków? Dlatego też oprócz prób problematyzacji zjawiska, rozmawiamy. Przede wszystkim z twórcami – o tym dlaczego i w jakich okolicznościach zaczęli publikować w Internecie, czym według nich jest webkomiks i jak wyglądać będzie jego przyszłość. Rozmawiamy z tymi, którzy webkomiks badają, zbierają, publikują. Rozmawiamy także o komiksie papierowym, ponieważ bez niego refleksja nad webkomiksem wydaje się niepełna. Tym bardziej, że tematem numeru jest komiks w Internecie, a nie wyłącznie komiks internetowy, a więc interesuje nas również sytuacja tego tradycyjnego, analogowego komiksu w cyfrowym świecie.
Ze wstępu
| Nazwa producenta | Instytut Kultury Popularnej |
| Miasto | Poznań |
| Ulica, numer domu i lokalu | Geodetów 30 |
| Kod pocztowy | 60-447 |
| Kontakt mailowy | kontakt@fundacja-ikp.pl |
| Kraj pochodzenia | Polska |