Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Poetycki debiut Pauliny Bronisz, która ma na swoim koncie dwie powieści młodzieżowe - ,,Wizję" i ,,Wybacz mi".
W książce „Tajemnicza Ziemia Rawska” znajdziesz najlepsze opowiadania napisane przez uczestników konkursu literackiego zorganizowanego przez gazetę „KochamRawe.pl – magazyn opinii” i serwis internetowy www.KochamRawe.pl.
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć… To ta książka jest właśnie dla Ciebie – czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie.
Autor tomiku wierszy „Miłość zaklęta w kwiatach” wyraża swoje uczucia pięknem gry słów.
Antyporadnik dla współczesnych, polskich kobiet.
„Tamte wakacje” to debiutancka powieść ukrywającej się pod pseudonimem pracownicy jednej z warszawskich korporacji. Ta historia wydarzyła się latem 2018 roku. Marta porzuciła pracę w Mordorze przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie i założyła własną działalność gospodarczą – firmę szkoleniową. Jest atrakcyjną trzydziestokilkulatką. Silną, niezależną i zdeterminowaną kobietą. Ale to tylko pozory.
Ta książka to zwierciadło, które w sarkastycznym, nieco przerysowanym i przede wszystkim krzywym odbiciu, przedstawia niekiedy gorzki, ale jednocześnie uniwersalny i odarty z różnorakich dekoracji obraz współczesnych: dwudziesto-, trzydziesto- i czterdziestolatków.
W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.
Julia Winogrodzka, młoda, utalentowana pisarka, która w świeży i odważny sposób porusza aktualne i ważne dla współczesnego czytelnika tematy.
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii.