Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
OSSOWSKI SZYMON
978-83-62907-15-1
Nowy
1 Przedmiot egz.
Zdaniem T. Bodio, po dekadzie rozwoju polityki „bez ideologii” w państwach tranzytowych widać rosnące zniechęcenie do demokracji przedstawicielskiej. Wynika to zdaniem badacza z faktu, że praktyka życia politycznego ujawnia wszystkie mechanizmy rządzące marketingiem politycznym, odkrywając wszystkie mistyfikacyjne funkcje tych działań.
23,05 zł
33,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | OSSOWSKI SZYMON |
Rok wydania | 2011 |
Ilość stron | 202 |
Wymiary | 148 x 210 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | WNPiD UAM |
(...) Zdaniem T. Bodio, po dekadzie rozwoju polityki „bez ideologii” w państwach tranzytowych widać rosnące zniechęcenie do demokracji przedstawicielskiej. Wynika to zdaniem badacza z faktu, że praktyka życia politycznego ujawnia wszystkie mechanizmy rządzące marketingiem politycznym, odkrywając wszystkie mistyfikacyjne funkcje tych działań.
Dlatego też celem niniejszej pracy jest zarysowanie problemu wpływu mechanizmów rynkowych na funkcjonowanie liberalnej demokracji na przykładzie Polski. W osiągnięciu celu badawczego niezbędne będzie nie tylko omówienie samej problematyki urynkowienia liberalnej demokracji w realiach współczesnej Polski, lecz również analiza badań opinii publicznej w tym zakresie. Ponadto zostaną zaprezentowane wyniki badań autora, prowadzone wśród parlamentarzystów trzech kolejnych kadencji Sejmu (oraz jednej Senatu). W ten sposób autor stawia sobie za cel weryfikację hipotezy, zgodnie z którą w Polsce, podobnie jak w innych liberalnych demokracjach, aksjologię liberalnej demokracji wypiera aksjologia rynku, czego najbardziej jaskrawym symptomem jest właśnie rozwój marketingu politycznego oraz powszechna akceptacja dla tego procesu, przede wszystkim wśród polityków.
Opis stanowi fragment Wstępu