| Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
ZYCH JAN
978-83-65096-43-2
Nowy
1 Przedmiot egz.
Identyfikacja problemu naukowego może mieć dla rozwoju danej dyscypliny naukowej większe znaczenie niż jego rozwiązanie, będące rezultatem opanowania, a następnie zręcznego posługiwania się odpowiednimi narzędziami informatycznymi, czy właściwie dobranym aparatem matematycznym.
23,12 zł
34,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
| Autor | ZYCH JAN |
| Rok wydania | 2016 |
| Ilość stron | 268 |
| Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | WYŻSZA SZKOŁA BEZPIECZEŃSTWA |
Próby rzetelnego i pogłębionego przeglądu literatury przedmiotu, oryginalne dociekania naukowe odwołujące się do doświadczeń dnia codziennego, a nawet trywialne badania ankietowe i względnie proste eksperymenty, mogą wnosić istotną wartość poznawczą i prakseologiczną, albowiem przyczyniają się do wytworzenia pewnego rodzaju platformy, tak ważnej dla przyszłych, bardziej zaawansowanych i nieschematycznych rozwiązań. Mogą stać się także inspiracją i zalążkiem dla kreowania przełomowej myśli, doniosłych odkryć, wynalazków i innowacji, a w konsekwencji, pozwalają wnieść istotny wkład w rozwój nauki.
Jednym z zasadniczych przesłań Konferencji było zaproszenie uczestników różnych środowisk naukowych do merytorycznej dyskusji nad problemami trudnymi i ambitnymi. Argumentów wzmacniających przytoczone powyżej opinie dostarczyła trzecia edycja Konferencji Naukowej, zorganizowanej 10 czerwca 2016 roku, afiliowanej przez Wyższą Szkołę Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, której tematem przewodnim była: Organizacja służb ratowniczych w sytuacjach kryzysowych – planowanie, reagowanie, profilaktyka.