Brak produktów
Zobacz większe
STOPPEL ANNA
978-83-66264-18-2
Nowy
10 egz.
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
| Autor | STOPPEL ANNA |
| Rok wydania | 2020 |
| Ilość stron | 400 |
| Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | FNCE |
Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter i ze względu na swoją innowacyjność ciągle jest niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, wyjaśniających, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej - Klas
| Nazwa producenta | WYDAWNICTWO MARGINESY SP. Z O.O. |
| Miasto | WARSZAWA |
| Ulica, numer domu i lokalu | Mierosławskiego 11A |
| Kod pocztowy | 01-527 |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Kraj produkcji | Polska |