SŁÓWKO Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych technologiach Fandrejewska Alicja - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych technologiach Alicja Fandrejewska motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych technologiach

Fandrejewska Alicja

978-83-8175-661-7

Nowy

Słówko

19 egz.

62,91 zł

69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor Fandrejewska Alicja
Rok wydania 2025
Ilość stron 224
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 15
Wymiary 165 x 235 x 15 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-10-03
Wydawca Słówko

Oto przewodnik po dynamicznym świecie nowoczesnego biznesu i technologii stworzony z myślą o osobach na poziomie B2-C2, które chcą świadomie funkcjonować w środowisku międzynarodowym.

Łączy naukę języka angielskiego z aktualnymi tematami takimi jak e-biznes, zarządzanie projektami, e-zdrowie, analityka danych, e-learning czy cyfrowe finanse.

Co znajdziesz w środku?

14 modułów tematycznych, m.in. e-administracja, e-learning, transformacja energetyczna, fintech, UX, zarządzanie projektami
bogaty zasób słownictwa specjalistycznego z kolokacjami, struktury gramatyczne w kontekście (grammar in context)
autorskie teksty i nagrania audio oparte na realnych scenariuszach i trendach biznesowych
studia przypadków, dyskusje i zadania projektowe, czyli nauka przez działanie
przykładowe dokumenty biznesowe: e-maile, listy motywacyjne
glosariusze ENG-PL i PL-ENG, definicje, transkrypcje, rekomendowane odpowiedzi.
Sięgnij po książkę, która jednocześnie uczy języka i przygotowuje do wyzwań przyszłości.

Dr Alicja Fandrejewska pracuje na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracowała również na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk społecznych (zarządzanie) uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz tytuł doktora nauk humanistycznych (filologia angielska) uzyskany na Uniwersytecie Gdańskim. Jej badania koncentrują się na rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych, analizie ich użyteczności dla konsumentów oraz roli w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw w globalnie powiązanej gospodarce opartej na wiedzy. Jest również autorką i współautorką publikacji z zakresu międzykrajowych porównań akceptacji innowacji technologicznych, w tym e-zdrowia, różnic kulturowych, komunikacji biznesowej, ICT i zarządzania. Mimo że obecnie jej zawodowym obszarem specjalizacji jest zarządzanie, jej trwałą pasją pozostaje nauczanie specjalistycznego języka angielskiego, łącząc wiedzę merytoryczną z zaangażowaniem w edukację językową. W ramach różnych projektów edukacyjnych i badawczych pragnie wspierać innych w rozwijaniu kluczowych kompetencji językowych i komunikacyjnych, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w cyfrowym świecie.

Produkty z tej samej kategorii