SŁÓWKO
Brak produktów
Zobacz większe
Fandrejewska Alicja
978-83-8175-661-7
Nowy
19 egz.
62,91 zł
69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-10%
| Autor | Fandrejewska Alicja |
| Rok wydania | 2025 |
| Ilość stron | 224 |
| Szerokość (mm) | 165 |
| Wysokość (mm) | 235 |
| Grzbiet (mm) | 15 |
| Wymiary | 165 x 235 x 15 mm |
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
| Data premiery | 2025-10-03 |
| Wydawca | Słówko |
Oto przewodnik po dynamicznym świecie nowoczesnego biznesu i technologii stworzony z myślą o osobach na poziomie B2-C2, które chcą świadomie funkcjonować w środowisku międzynarodowym.
Łączy naukę języka angielskiego z aktualnymi tematami takimi jak e-biznes, zarządzanie projektami, e-zdrowie, analityka danych, e-learning czy cyfrowe finanse.
Co znajdziesz w środku?
14 modułów tematycznych, m.in. e-administracja, e-learning, transformacja energetyczna, fintech, UX, zarządzanie projektami
bogaty zasób słownictwa specjalistycznego z kolokacjami, struktury gramatyczne w kontekście (grammar in context)
autorskie teksty i nagrania audio oparte na realnych scenariuszach i trendach biznesowych
studia przypadków, dyskusje i zadania projektowe, czyli nauka przez działanie
przykładowe dokumenty biznesowe: e-maile, listy motywacyjne
glosariusze ENG-PL i PL-ENG, definicje, transkrypcje, rekomendowane odpowiedzi.
Sięgnij po książkę, która jednocześnie uczy języka i przygotowuje do wyzwań przyszłości.
Dr Alicja Fandrejewska pracuje na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracowała również na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk społecznych (zarządzanie) uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz tytuł doktora nauk humanistycznych (filologia angielska) uzyskany na Uniwersytecie Gdańskim. Jej badania koncentrują się na rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych, analizie ich użyteczności dla konsumentów oraz roli w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw w globalnie powiązanej gospodarce opartej na wiedzy. Jest również autorką i współautorką publikacji z zakresu międzykrajowych porównań akceptacji innowacji technologicznych, w tym e-zdrowia, różnic kulturowych, komunikacji biznesowej, ICT i zarządzania. Mimo że obecnie jej zawodowym obszarem specjalizacji jest zarządzanie, jej trwałą pasją pozostaje nauczanie specjalistycznego języka angielskiego, łącząc wiedzę merytoryczną z zaangażowaniem w edukację językową. W ramach różnych projektów edukacyjnych i badawczych pragnie wspierać innych w rozwijaniu kluczowych kompetencji językowych i komunikacyjnych, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w cyfrowym świecie.