Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
VandeHei Jim, Allen Mike, Schwartz Roy
978-83-8175-695-2
Nowy
20 Przedmiot egz.
58,41 zł
64,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-10%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | VandeHei Jim, Allen Mike, Schwartz Roy |
Rok wydania | 2025 |
Ilość stron | 232 |
Szerokość (mm) | 165 |
Wysokość (mm) | 206 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 165 x 206 x 13 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | Słówko |
Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku. Zawiera słowniczek oraz ćwiczenia, które pozwolą ci zrozumieć trudniejsze wyrażenia i czytać oryginalny angielski tekst książki. Dzięki temu rozwiniesz swój angielski, nie tracąc czasu na szukanie definicji i tłumaczeń, jednocześnie ucząc się nowych rzeczy.
Wydanie ze słowniczkiem umożliwia lekturę już na poziomie B1.
Ile razy twoje maile zostały zignorowane, a prezentacje przeszły bez echa? Czy zdarzyło ci się stracić projekt przez niejasną komunikację?
Czy twoje posty mają mało reakcji mimo ciekawych treści?
W dzisiejszym świecie, gdzie liczą się ułamki sekund, musisz pisać tak, by od razu przyciągnąć uwagę.
Smart Brevity to praktyczny przewodnik z zestawem narzędzi, dzięki którym:
• unikniesz nieporozumień i jałowych rozmów
• przyciągniesz uwagę odbiorców i zatrzymasz ich na dłużej
• twoje maile, newslettery i prezentacje będą wzbudzać entuzjazm
• zainspirujesz i zmotywujesz swój zespół do działania
• zdobędziesz przewagę w biznesie, budując transparentną i angażującą markę.
Spraw, aby twój przekaz był jasny, angażujący i trafił do właściwych odbiorców!
Jim VandeHei jest współzałożycielem, dyrektorem generalnym i prezesem Axios oraz współzałożycielem i byłym dyrektorem generalnym Politico. Był też dziennikarzem Roll Call, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, gdzie przez ponad dekadę zajmował się prezydenturą i Kongresem, zdobywając w 2015 tytuł redaktora roku Bena Bradlee. Jim pochodzi z Oshkosh w stanie Wisconsin.
Mike Allen jest współzałożycielem Axios i Politico, gdzie zapoczątkował newsletter informacyjnyPolitico Playbook. Wcześniej był dziennikarzem „Time’a”, “The New York Timesa”, „The Washington Post” i „Richmond Times-Dispatch”. Mike pochodzi z hrabstwa Orange w Kalifornii.
Roy Schwartz jest współzałożycielem i prezesem firmy Axios, gdzie powołał do życia platformę komunikacyjną Axios HQ, z której obecnie korzystają największe firmy amerykańskie. Wcześniej pracował jako dyrektor finansowy Politico i współpracował z Instytutem Gallupa. Roy urodził się w Izraelu, a dorastał w Anglii.