Brak produktów
Wydawcy
PRACA ZBIOROWA
978-83-7306-596-3
Nowy
8 egz.
Stan faktyczny i postulowany
32,64 zł
48,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | PRACA ZBIOROWA |
Rok wydania | 2012 |
Ilość stron | 430 |
Szerokość (mm) | 168 |
Wysokość (mm) | 240 |
Grzbiet (mm) | 25 |
Wymiary | 168 x 240 x 25 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielowątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.