| Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
WLAŹLIK BARBARA
978-83-65096-98-2
Nowy
0 Przedmiot egz.
Twórczość plastyczna w przedszkolu pełni bardzo ważną rolę. Za jej pośrednictwem dziecko gromadzi szereg doświadczeń twórczych i poznawczych. Kształtuje osobowość oraz charakter, ukazuje przeżycia, emocje, niewypowiedziane słowa, żale i prośby, a także niedzielone z nikim smutki i radości.
19,04 zł
28,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
| Autor | WLAŹLIK BARBARA |
| Rok wydania | 2017 |
| Ilość stron | 90 |
| Szerokość (mm) | 170 |
| Wysokość (mm) | 240 |
| Grzbiet (mm) | 5 |
| Wymiary | 170 x 240 x 5 mm |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | WYŻSZA SZKOŁA BEZPIECZEŃSTWA |
Dziecko w wieku przedszkolnym rozwija twórczość plastyczną ze ścisłą łącznością z jego rozwojem twórczej wyobraźni, zainteresowań, spostrzeżeń i pamięci wzrokowej. Zajęcia plastyczne to ulubiona forma działalności dziecka już od najmłodszych lat. Stanowią one doskonały instrument diagnostyczny dla pedagoga i dają poczucie satysfakcji z własnego działania. Mobilizują dzieci, uzewnętrzniają oraz pomagają w pokonywaniu i przekraczaniu własnych barier.
Przedstawiona „Twórczość plastyczna w edukacji przedszkolnej” ma na celu przybliżenie wychowawcom, pedagogom, nauczycielom przedszkola, a może i rodzicom znaczenia twórczości plastycznej i jej wagi w ogólnym rozwoju dziecka, a także w oddziaływaniach terapeutycznych prowadzonych w przedszkolu. Zamierzeniem niniejszej pracy jest przekonanie zainteresowanych, iż każde dziecko jest twórcą swojej pracy plastycznej, która niejednokrotnie zadziwia swoją niezwykłością i oryginalnością. Bywa również odkryciem jego uczuć, przeżyć, stanów emocjonalnych, a także różnego rodzaju problemów. Jest też ważnym źródłem informacji o dziecku, jego potrzebach, możliwościach rozwojowych i zdolnościach.