GULDEN PUBLISHING O ślimaku Marcelu i szufladkach audiobook KOCIAŁKOWSKI ANDRZEJ - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

O ślimaku Marcelu i szufladkach audiobook Zobacz większe

O ślimaku Marcelu i szufladkach audiobook

KOCIAŁKOWSKI ANDRZEJ

978-83-954331-0-8

Nowy

GULDEN PUBLISHING

2 egz.

Mądra, ciepła i ciekawa bajka dla dzieci w wieku od 4-7 lat o naszych marzeniach, planach i o możliwościach ich realizacji tym razem w formie audiobooka.

Więcej szczegółów

33,99 zł

49,99 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor KOCIAŁKOWSKI ANDRZEJ
Rok wydania 2019
Ilość stron czas nagrania 53 min.
Wymiary 140 x 125 mm,
Wydawca GULDEN PUBLISHING

Pewnego pięknego dnia ślimak Marcel poznał nowych przyjaciół – zająca Ptyśka i konia Karola. Spędzili razem urocze popołudnie. Niestety Karol nie posłuchał ostrzeżeń Osła i zdecydowanie przesadził w ilości zjedzonych niedojrzałych jabłek. W dodatku o zgrozo popił je zimną woda ze strumienia. Taka dieta nie mogła posłużyć nawet komuś, kto ma podobno „końskie zdrowie”. Karol przekonał się o tym dość boleśnie. Ptysiek z Marcelem wyruszają po ratunek do najmądrzejszej osobistości w okolicy. Chęć niesienia pomocy zmusi ich do pokonania własnych barier i lęków…

Historia o ślimaku Marcelu pokazuje nam, że wszystko jest w naszych rękach i mamy realne szanse żeby osiągnąć to, czego chcemy pod warunkiem, że tego naprawdę chcemy. Czasem ludzie z naszego otoczenia, często nawet nasi najbliżsi „podcinają nam skrzydła” a robią to dla naszego dobra i z troski o nas. I tak rośnie nasza niewiara w siebie a wraz z nią brak wytrwałości, bo jak wytrwać w dążeniu do celu, w który się samemu nie wierzy?

Mamy nadzieje i wiarę, że ta bajka pomoże dzieciakom a może również i ich rodzicom trochę inaczej spojrzeć na życie i swoje możliwości. Przypomni, że nie należy „szufladkować” ani innych, ani siebie i że nie wszystkie stereotypy są prawdą.

Produkty z tej samej kategorii