Brak produktów
Wydawcy
Świat za oknem przestaje istnieć. Cała Ziemia pogrąża się w nieprzemijającej mroźnej zimie. Białej, śmiertelnej, wrogiej wszystkim formom życia. Garstka ludzi chroni się w eksperymentalnym pociągu Snowpiercer, który nigdy się nie zatrzymuje. Ostatni bastion ludzkiej cywilizacji?
Zanurzamy się w nierealnej opowieści, która niczym mit fascynuje, ale również wywołuje strach i dreszcz. Piękny i wspaniały komiks, który przywraca cudowne emocje i przyjemność z podziwiania obrazów. Federico Fellini
Misternie skonstruowany świat, niezwykle napięta atmosfera niepokoju, dobitnie spotęgowana mistyczną, realistyczną kreską. Tajemnice, których zgłębienie może okazać się niebezpieczne. Tytułowy bohater to postać dość skryta - z początku wiemy o nim niewiele - badacz, znawca zapomnianych języków, ale również posiadacz nadnaturalnych zdolności.
Dwie czułe, intymne i wrażliwe historie, przepełnione głębokim humanizmem, przeplatane ciszą.
Wspaniała, długa i piękna historia miłosna rozgrywająca się u stóp Gór Skalistych i na Wielkich Równinach.
„Rork” był jednym z pierwszych komiksów z zachodniej Europy wydanych w Polsce, zyskując legendarny status. Niniejsza edycja, zamknięta w dwóch księgach, zawiera cztery oryginalne albumy („Gwiezdne światło”, „Koziorożec”, „Zejście”, „Powrót”) galerię oraz tekst przybliżający kulisy pracy nad komiksem.
Niniejsza edycja zawiera trzy oryginalne albumy (Bestia, Rienzo, Cienie przeszłości) oraz dodatki przybliżające kulisy pracy nad komiksem.
Prywatny detektyw Raffington Event zajmuje się tylko... dziwnymi sprawami.
W towarzystwie miriada fantastycznych postaci kontynuujcie cudowną podróż która zabierze was zarówno w eteryczne sfery wyobraźni, jak też do serca egzystencjalnych ludzkich lęków...
Komiks twórcy "Thorgala" - Jeana Van Hamme'a.
Ósmy tom polskiego wydania zbiorczego zawiera albumy 19-20 serii: Ogień krzyżowy oraz 20 sekund tworzące jedną zamkniętą opowieść.
W towarzystwie miriada fantastycznych postaci wyruszcie w cudowną podróż która zabierze was zarówno w eteryczne sfery wyobraźni, jak też do serca egzystencjalnych ludzkich lęków...
W poszukiwaniu odpowiedzi dzieci wyruszają do San Francisco, gdzie nieoczekiwany partner pokaże im, że ich rodzina nie odkryła jeszcze przed nimi wszystkich swoich tajemnic...
Komiks został wydany z trzema okładkami.
Gilles Chaillet francuski rysownik i scenarzysta zainspirowany historią i Italią stworzył postać sieneńczyka Vasco, przeżywającego przygody w połowie XIV stulecia.
Komiks z serii: KOMIKSoTEKA O komiksie Kapitan Żbik
W towarzystwie miriada fantastycznych postaci kontynuujcie cudowną podróż, która zabierze was zarówno w eteryczne sfery wyobraźni, jak też do serca egzystencjalnych ludzkich lęków...
Gdzieś w zaginionym świecie, w Krainie Wiecznych Chmur porwano żonę możnowładcy. Najemnik ma ją uratować.
Zanurzamy się w nierealnej opowieści, która niczym mit fascynuje, ale również wywołuje strach i dreszcz.
Niniejszy tom zawiera komplet zmagań antybohatera w częściach: Vuzz oraz Tam. Pozwala odkryć ogrom nieskrępowanej wyobraźni niezwykłego, kontrowersyjnego autora.
Komiks został wydany z trzema okładkami.
W towarzystwie miriada fantastycznych postaci kontynuujcie cudowną podróż która zabierze was zarówno w eteryczne sfery wyobraźni, jak też do serca egzystencjalnych ludzkich lęków...
Historyczny komiks, opowiadający o ostatnich miesiącach Wielkiej Wojny.
Wampiurs Wars Jana Platy-Przechlewskiego to pierwszy polski komiks undergroundowy. Pierwszy tomik ukazał się w 1985 roku, ostatni cztery lata później. Niniejsze wydanie zbiera wszystkie kanoniczne odcinki oraz dodatkowe komiksy, rysunki, dedykacje, odautorskie teksty i posłowie Jerzego Szyłaka.
Jean-Pierre Gibrat odtwarza ostatni okres okupacji Francji z lekkością, ale i dbałością o realia. Komiks otrzymał nagrodę za najlepsze rysunki podczas Festiwalu Komiksu w Angouleme.
Claust wszedł w posiadanie wiązki światła mogącej przeciąć niemal wszystko: człowieka, zwierzęta, metal a nawet ufortyfikowane zamki.
Wyobraź sobie, że jest druga połowa XV wieku. Mieszkasz w małej wiosce, która jest dla Ciebie całym światem, a najdalszym miejscem jaki przyjdzie Ci odwiedzić będzie targ w pobliskim mieście.
Zadanie wydaje się niemożliwe: zburzyć wielką prochownię ukrytą w niedostępnej fortecy. Jednak sukces oznaczać będzie przywrócenie równowagi sił w Krainie Wiecznych Chmur.