Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
ŚWIAT został podzielony. Podzielony nie według granic politycznych lub geograficznych, a według finansowych. Pieniądz to potęga. Potęga, którą dysponuje zaledwie garstka RODZIN. Rodziny opiekują sie tymi, którzy dla nich pracują. Cała reszta to Odpady.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie, polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY.
Scenarzysta Rick Remender (Deadly Class, Captain America) i rysownik Matteo Scalera (Secret Avengers, Batman) kontynuują opowieść o Alternautach, nieustraszonych badaczach przemierzających miliony równoległych świató w poszukiwaniu drogi powrotnej do domu.
Kontynuacja pobocznej serii XIII - ki. Każdy tom jest historią jednej postaci znanej z serii głównej i jest tworzony przez inny tandem twórców.
Piąty tom (początek 3-go dyptyku) francuskiej serii Sci-Fi opowiadającej o kosmicznych przygodach pary agentów Federacji Światów. Utrzymana w zawrotnym tempie akcja nieodparcie przywodzi na myśl docenione i popularne już serie komiksowe: "Valerian" i "Armada"
Zamknięcie pierwszego dyptyku serii. Niezwykle wciągająca szpiegowska intryga osadzona w realiach I Wojny Światowej.
Napisany przez Hilla i ilustrowany przez Gabriela Rodrigueza, Locke & Key opowiada o Keyhouse, niezwykłej posiadłości w Nowej Anglii, zawierającej wiele niesamowitych drzwi, które są w stanie odmienić tych, którzy odważą się przez nie przejść. Jest to także dom przepełnionej nienawiścią istoty, która nie spocznie póki nie otworzy najbardziej przerażających ze wszystkich drzwi...
Jeremiah to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
1915. Po traumatycznych okropności pod Ypres, Taillefer musi kontynuować swoją walkę . Wartownicy wysłani na plażę Sari Tepe , mają zaledwie trzy dni , aby ""oczyścić"" ziemię i umożliwić przejście swoich wojsk.
Niedaleka przyszłość. Zasoby naturalne są na wyczerpaniu, ostatnie złoża są kontrolowane i zazdrośnie strzeżone przez korporacje rodzinno-mafijne. Ostatecznymi obrońcami Rodzin w tym świecie są Łazarze (Lazarusy)…
Kontynuacja pobocznej serii XIII - ki.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje.Nie ma władzy.Nie ma supermarketów...
Napisany przez Hilla i ilustrowany przez Gabriela Rodrigueza, Locke & Key opowiada o Keyhouse, niezwykłej posiadłości w Nowej Anglii, zawierającej wiele niesamowitych drzwi, które są w stanie odmienić tych...
Poszukując zaginionej rodziny, Jeremiah dociera do Lerbin’s Gate, miejscowości, w której podobno zjawił się uciekinier zza pilnie strzeżonej granicy terytoriów indiańskich. Stąd już niedaleko do niebezpiecznych...
Grant McKay, lider Anarchistycznej Ligi Badaczy, w końcu dokonał niemożliwego: rozpracował Black Science i przebił barierę rzeczywistości przy pomocy zbudowanej przez siebie Latarni. Tylko, że coś poszło nie tak i teraz Grant wraz z zespołem pędzą na oślep przez bezmiar Metawszechświata...
Rolnicze przedsiębiorstwo Nathaniela Bancrofta było w zdewastowanej powojennej Ameryce enklawą normalności i nadziei. Jednak wszystko zmieniło się wraz z chorobą założyciela...
Montplaisir to największy park rozrywki w Galaktyce. Odwiedza to miejsce niemal 18 milionów zwiedzających dziennie. Ale nie tylko ludzi złaknionych rozrywki przyciąga to miejsce, staje się ono również ostoją różnej maści złoczyńców...
Ponieważ trzeba było przekroczyć ludzkie możliwości, zbudowała ich fabryka.Ponieważ nie dawali się kontrolować, armia ich odrzuciła...
Jeremiah i jego przyjaciel Kurdy, błąkając się po pustyni, natykają się na mężczyznę w mundurze. David należał do oddziału milicji, eskortującego transport pieniędzy. Tylko on i jego dowódca ocaleli z napadu...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji...
Locke & Key' to nadprzyrodzony thriller opowiadający o trójce dzieciaków, którzy są dozorcami niezwykłej rezydencji Keyhouse...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe...
Silas Corey.Detektyw. Szpieg. Zabójca...
Zuzanna Dołęga to żona prawnika, matka dwóch jedenastolatek oraz przyjaciółka swoich przyjaciółek (też dwóch). Prowadzi uporządkowane życie, które toczy się wokół listy: zrobić zakupy, wstawić pranie, upiec ciasteczka...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje.Nie ma władzy...
Dla ciebie, kolonisto, który dzień za dniem ociekasz krwią i potem, aby zapewnić przyszłość ludzkiej rasie, Springy Fool wymyślił Monplaisir...
Drugi tom cyklu przygodowo-historycznego osadzonego w realiach Imperium Rzymskiego. Scenarzystą i rysownikiem serii jest kultowy już twórca Enrico Marini, znany z takich bestsellerów komiksowych jak: "Drapieżcy", "Skorpion" czy "Cygan"
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje.Nie ma władzy.Nie ma supermarketów.Nie ma telewizji...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe...
Nowa seria komiksowa z gatunku opowieści szpiegowskiej, osadzona w okresie I Wojny Światowej.Seria będzie się składała się z cyklu dyptyków.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY. W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY. W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.