Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Przerwy w jedzeniu Zobacz większe

Przerwy w jedzeniu

978-83-65846-74-7

Nowy

VITAL

10 egz.

Przerwy w jedzeniu. Naukowo udowodniony sposób na zdrowie i długowieczność

Więcej szczegółów

35,52 zł

44,40 zł

-20%

Autor PRACA ZBIOROWA
Ilość stron 208
Format 145 x 205 mm, oprawa miękka
Wydawca VITAL

Zdrowe jedzenie jest dobre – przerwy w jedzeniu są jeszcze lepsze!

W wielu kulturach i religiach na całym świecie istnieją przykazania i rytuały na czasowe ograniczenia w jedzeniu. To, co na początku brzmi jak oczyszczenie duszy i ograniczenie nadmiernie rozpasanego stylu życia, zyskuje obecnie uzasadnienie dzięki odkryciom współczesnej medycyny. Liczne badania naukowe potwierdzają leczniczy efekt tymczasowych przerw w jedzeniu. Dzięki tej książce poznasz metody i zasady ich stosowania żeby uniknąć uczucia głodu i uzyskać efekt uzdrawiania.
Nasze ciało nie jest właściwie przystosowane do życia w stałym stanie sytości

Obecnie ten fenomen zdobywa popularność na całym świecie i robi furorę w Stanach Zjednoczonych pod nazwą Time Restricted Eating (TRE) – ograniczone czasowo jedzenie. W Japonii zdrowotny wpływ przerw w jedzeniu jest znany już od dawna. Tamtejszy lekarz za pomocą strategii opierającej się na spożywaniu tylko jednego posiłku, wieczorem, krótko przed pójściem spać, zredukował nadwagę i odmłodził swoją skórę, a także poprawił stan naczyń krwionośnych.
Z tej książki dowiesz się, że przerwy w jedzeniu:

• chronią naczynia przed miażdżycą, poprawiają pracę serca i obniżają ciśnienie krwi,
• stymulują metabolizm, pracę wątroby, woreczka żółciowego i nerek, aby poprawić funkcje detoksykacji i wydalania,
• regulują poziom cukru i lipidów we krwi oraz inne parametry metaboliczne, takie jak normalizacja kwasu moczowego,
• odbudowują florę bakteryjną w jelitach i regenerują błonę śluzową. Umożliwiają jelitom optymalnie wchłanianie witamin i minerałów. Wzmacniają system odpornościowy,
• poprawiają jakość snu, stymulują pracę mózgu. Zapobiegają demencji i chorobie Alzheimera,
• mają korzystny wpływ na nasze geny i jądra komórkowe. Zmniejsza się ryzyko degeneracji komórek i rozwoju raka. Chronią komórki przed przedwczesną śmiercią komórkową,
• zapewniają piękną sylwetkę. Komórki tłuszczowe są rozbijane, skóra jest odmłodzona, a ciało otrzymuje poczucie bezpieczeństwa z powodu swojej naturalnej sytości. Poprawia się fizyczne samopoczucie, mentalna i duchowa witalność.
Lista chorób, które można pokonać lub zapobiec dzięki poradom Autorów:

• nadwaga, podwyższone ciśnienie krwi, stres, podwyższony poziom lipidów we krwi i kwasu moczowego,
• choroby serca i naczyń krwionośnych,
• cukrzyca typu 2,
• reumatyzm i artroza,
• fibromialgia,
• chroniczne bóle pleców i głowy jak migrena,
• choroby żołądka i jelit,
• neurodermatoza i łuszczyca,
• alergie,
• dolegliwości związane z menopauzą,
• podwyższona podatność na infekcje,
• nastroje depresyjne i wyczerpanie.
Nawet w przypadku chorób nowotworowych krótkie okresy postu mogą poprawić działanie i znoszenie przez pacjenta chemioterapii.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Przerwy w jedzeniu

Przerwy w jedzeniu

Przerwy w jedzeniu. Naukowo udowodniony sposób na zdrowie i długowieczność

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii