Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media Zobacz większe

Regionalizm i tożsamość kulturowa Winiarstwo a media

PRACA ZBIOROWA

978-83-65741-66-0

Nowy

SBP

8 egz.

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.

Więcej szczegółów

23,20 zł

29,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-20%

Autor PRACA ZBIOROWA
Rok wydania 2021
Ilość stron 236
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 240
Wymiary 165 x 240 mm
Oprawa miękka
Wydawca SBP

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.

Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny – żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów – od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Regionalizm i tożsamość kulturowa Winiarstwo a media

Regionalizm i tożsamość kulturowa Winiarstwo a media

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii