Brak produktów
Wydawcy
BADORA ANNA
978-83-7306-881-0
Nowy
4 egz.
38,08 zł
56,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | BADORA ANNA |
Rok wydania | 2019 |
Ilość stron | 318 |
Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Głównym celem publikacji jest analiza związków i zależności między działalnością twórczą młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięciami edukacyjnymi w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz opracowanie teoretycznych podstaw pedagogii twórczości w cyberprzestrzeni w kontekście teorii pedagogiki personalistycznej i praktycznych wskazań pedagogicznych. Praca wpisuje się w pedagogikę kultury, pedagogikę personalistyczną, pedagogikę twórczości, pedagogikę szkolną. Wybraną problematykę badań podjęto przez wzgląd na brak dotychczasowych badań w zakresie działalności twórczej młodzieży w cyberprzestrzeni. Internet i jego rozrastająca się przestrzeń towarzyszą kolejnym pokoleniom już od kilkunastu lat, a mimo to nadal jest to obszar w niedostatecznym stopniu zbadany przez psychologów i pedagogów.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.