Brak produktów
Wydawcy
RED.JAROSZ MAREK
978-83-7306-543-7
Nowy
3 egz.
Psychologiczny pomiar religijności jest próbą zmierzenia się z naukowym podejściem do badań nad religijnością w psychologii.
28,56 zł
42,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | RED.JAROSZ MAREK |
Rok wydania | 2011 |
Ilość stron | 352 |
Wymiary | 170 x 240 mm, oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Psychologiczny pomiar religijności jest próbą zmierzenia się z naukowym podejściem do badań nad religijnością w psychologii. Na polskim rynku wydawniczym od wielu lat jest obserwowany deficyt opracowań, które prezentują dorobek badawczy w zakresie konstrukcji narzędzi służących do pomiaru tego fenomenu. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw tym potrzebom i prezentuje narzędzia służące do pomiaru różnych aspektów religijności. Czytelnik znajdzie w niej podstawy teoretyczne oraz właściwości psychometryczne kilkunastu skal. Ich powstanie lub adaptacja to owoc wieloletnich badań psychologów, którzy wywodzą się z lubelskiej szkoły psychologii religii w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Książka ta nie tylko jest pomocna w badaniach z zakresu psychologii religii, ale również może stać się cennym źródłem wiedzy dla różnych przedstawicieli nauk społecznych zajmujących się badaniem religijności.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.