Brak produktów
Wydawcy
DUDEK ZENON WALDEMAR
978-83-61538-96-7
Nowy
8 egz.
Jak rozwijać siebie i biznes w technologicznym świecie.
33,32 zł
49,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | DUDEK ZENON WALDEMAR |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 293 |
Wymiary | 135 x 205 mm, oprawa miękka ze skrzydełkami |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ENETEIA |
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”.
Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają.
Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów. Po mistrzowsku przedstawiono głębszy sens tej teorii w rozumieniu istoty trudności, z którymi spotykają się liderzy. A jest to teoria charakteryzująca rozwój osobowości w szerokiej perspektywie czasu.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.