Brak produktów
Wydawcy
CYRKLAFF-GORCZYCA MAGDALENA
978-83-65741-97-4
Nowy
2 egz.
Od instytucji kultury do biznesu
35,20 zł
44,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-20%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | CYRKLAFF-GORCZYCA MAGDALENA |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 264 |
Szerokość (mm) | 147 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 147 x 210 x 13 mm |
Oprawa | miękka |
Data premiery | 2023-06-05 |
Wydawca | SBP |
Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych kontaktach społecznych, kiedy z różnych powodów komunikacja z drugą osobą (osobami) jest utrudniona, wymaga szczególnej uwagi, zaangażowania, opanowania emocji. To bardzo cenna i potrzebna inicjatywa
Publikacja „trafia” w czas i potrzeby czytelników. O jej unikatowości i wartości przesądza tematyka, proporcjonalne i harmonijne połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Warto też podkreślić poruszenie rzadko obecnego w literaturze tego typu wątku aktualnego, zgodnego z bieżącym stanem prawnym sposobu rozumienia pojęcia „osoby ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach” oraz konsekwencji jego stosowania w praktyce kontaktów z klientami/ odbiorcami usług.
Szczególnym, praktycznym i wartościowym elementem książki są różnego rodzaju narzędzia (testy, ćwiczenia, techniki) pozwalające w podstawowym zakresie ocenić swoje kompetencje komunikacyjne. Stanowi [to] cenny materiał w działaniach szkoleniowych, ale też w samorefleksji i samorozwoju pracowników i przełożonych, nie tylko osób pozostających w bezpośrednim kontakcie z klientami.
Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej-Szurmińskiej, prof. UW
Na razie nie dodano żadnej recenzji.