Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi Magdalena Cyrklaff-Gorczyca motyleksiążkowe.pl Zobacz większe

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi

CYRKLAFF-GORCZYCA MAGDALENA

978-83-65741-97-4

Nowy

SBP

2 egz.

Od instytucji kultury do biznesu

Więcej szczegółów

35,20 zł

44,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-20%

Ostatnie egzemplarze!

Autor CYRKLAFF-GORCZYCA MAGDALENA
Rok wydania 2023
Ilość stron 264
Szerokość (mm) 147
Wysokość (mm) 210
Grzbiet (mm) 13
Wymiary 147 x 210 x 13 mm
Oprawa miękka
Data premiery 2023-06-05
Wydawca SBP

Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych kontaktach społecznych, kiedy z różnych powodów komunikacja z drugą osobą (osobami) jest utrudniona, wymaga szczególnej uwagi, zaangażowania, opanowania emocji. To bardzo cenna i potrzebna inicjatywa

Publikacja „trafia” w czas i potrzeby czytelników. O jej unikatowości i wartości przesądza tematyka, proporcjonalne i harmonijne połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Warto też podkreślić poruszenie rzadko obecnego w literaturze tego typu wątku aktualnego, zgodnego z bieżącym stanem prawnym sposobu rozumienia pojęcia „osoby ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach” oraz konsekwencji jego stosowania w praktyce kontaktów z klientami/ odbiorcami usług.

Szczególnym, praktycznym i wartościowym elementem książki są różnego rodzaju narzędzia (testy, ćwiczenia, techniki) pozwalające w podstawowym zakresie ocenić swoje kompetencje komunikacyjne. Stanowi [to] cenny materiał w działaniach szkoleniowych, ale też w samorefleksji i samorozwoju pracowników i przełożonych, nie tylko osób pozostających w bezpośrednim kontakcie z klientami.

Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej-Szurmińskiej, prof. UW

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi

Od instytucji kultury do biznesu

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii