Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie Zobacz większe

Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

STĄCZEK MAREK

978-83-61485-20-9

Nowy

EDISONTEAM

11 egz.

Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania:
- "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"
- "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?"
- "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".

Więcej szczegółów

23,80 zł

35,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor STĄCZEK MAREK
Wymiary 130x190 mm
Wydawca EDISONTEAM

Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania:
- "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"
- "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?"
- "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania:
- "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"
- "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?"
- "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii