Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Prawo a media społecznościowe motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Prawo a media społecznościowe

RED. MARKIEWICZ RYSZARD

978-83-233-5092-7

Nowy

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

9 egz.

Seria: PORTA IURIS

Więcej szczegółów

41,16 zł

51,45 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-20%

Autor RED. MARKIEWICZ RYSZARD
Rok wydania 2022
Ilość stron 368
Szerokość (mm) 159
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 29
Wymiary 159 x 235 x 29 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydawca WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

Autorami zebranych w tomie artykułów są: Hanna Gaweł, Magdalena Michalska, Adam Kozień, Kamil Wielgus, Patryk Walczak, Piotr Artur Olechowski, Joanna Szumańska, Magdalena Pomietło.

Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. […] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.
dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski

Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ.
Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe” znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników.
(fragment Słowa wstępnego)

PORTA IURIS
Seria wydawnicza programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych UJ. Prace publikowane w serii są rezultatem badań prowadzonych przez doktorantów w ramach dwuletnich seminariów projektowych koordynowanych przez profesorów Wydziału Prawa i Administracji UJ. Nazwa serii nawiązuje do wejścia doktorantów w świat prawoznawczych badań naukowych jako pełnoprawnych naukowców.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Prawo a media społecznościowe

Prawo a media społecznościowe

Seria: PORTA IURIS

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii