Brak produktów
Wydawcy
POWIERSKA ALEKSANDRA
978-83-233-5157-3
Nowy
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
10 egz.
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów? Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji.
33,60 zł
42,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-20%
Autor | POWIERSKA ALEKSANDRA |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 248 |
Szerokość (mm) | 159 |
Wysokość (mm) | 236 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 159 x 236 x 13 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO |
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów? Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji. W efekcie przeprowadzonych analiz powstaje koncepcja sieciowości telewizji, która w duchu teorii ANT wskazuje na coraz większą liczbę aktorów ludzkich i nie-ludzkich kształtujących praktyki odbiorcze oraz doświadczenia widzów-użytkowników. W publikacji nie brakuje również wątków dotyczących języka mediów społecznościowych, komunikacyjnej roli obrazów oraz znaczenia algorytmów.
„Książka doskonale wpisuje się w prowadzone w Polsce i na świecie badania środowisk medialnych, a także opisuje przemiany, które zachodzą w środowiskach nowych mediów. Wskazana przez Autorkę kategoria sieciowości telewizji, ukazująca telewizję jako połączenie sieci technicznej i potencjału społecznego, rzuca ciekawe światło na badania związane z telewidzeniem”.
Z recenzji dr hab. prof. UP Agnieszki Waleckiej-Rynduch
Na razie nie dodano żadnej recenzji.