Brak produktów
Wydawcy
BRZEŹNIAK MATEUSZ
978-83-65155-70-2
Nowy
2 egz.
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia)...''
dr Andrzej Świątecki
20,40 zł
30,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | BRZEŹNIAK MATEUSZ |
Ilość stron | 198 |
Wymiary | 120 x 190 ,oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | KATEDRA |
To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Na razie nie dodano żadnej recenzji.