Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Budowanie świadomości marki w klubie Sportowym Zobacz większe

Budowanie świadomości marki w klubie Sportowym

BRZEŹNIAK MATEUSZ

978-83-65155-70-2

Nowy

KATEDRA

2 egz.

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia)...''

dr Andrzej Świątecki

Więcej szczegółów

20,40 zł

30,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor BRZEŹNIAK MATEUSZ
Ilość stron 198
Wymiary 120 x 190 ,oprawa miękka
Oprawa miękka
Wydawca KATEDRA

To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Budowanie świadomości marki w klubie Sportowym

Budowanie świadomości marki w klubie Sportowym

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia)...''

dr Andrzej Świątecki

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii